Manažérský přístup ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století – Lev Shavzis
Lev Shavzis
Bakalářská práce
Manažérský přístup ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století
Managerial approach to changes in the tobacco industry at the beginning of the 21st century
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší otázku manažérských přístupů ke změnám v tabákovém průmyslu na začátku 21. století. Hlavním cíle práce je identifikovat trendy v tabákovém průmyslu od začátku 21. století, pochopit změny ve spotřebitelském chování s ohledem na zdravý životný styl a zanalyzovat jejich dopad na abstraktní tabákovou společnost z pohledu manažera. Závěrem je, že trh konvenčních tabákových výrobků …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes the problem of managerial approach Managerial approach to changes in the tobacco industry at the beginning of the 21st century. Main aims of the thesis are to identify trends in tobacco industry since the beginning of the 21st century, understand changes in consumer behavior related to the healthy lifestyle trend and to analyze their impact on an abstract tobacco company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Gabriela Koľveková
- Oponent: Lada Rusmichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Diverzita trhu tabákových výrobků
Martin Vyroubal -
Spotřební daň z elektronických cigaret
Ivana Tomanicová -
Elektronické cigarety a jejich vliv na zdraví uživatelů - literární rešerše
Daniel CHYTIL -
Trend používání elektronických cigaret v hotelích a restauracích v České republice
Patrik Popl -
Vývoj regulace reklamy v České republice se zaměřením na tabákový průmysl
Aneta Petrová -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies Operating in the Tobacco industry in the Russian Federation
Veronika Mazanik