Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů – Bc. Martin PAVLEČKA
Bc. Martin PAVLEČKA
Diplomová práce
Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů
Marketing Communication in Relation to the Segment of Seniors
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na segment seniorů ve vztahu k marketingovým komunikacím. Sleduje segmentační principy a formy. Definuje specifika segmentu v důsledku věku cílové skupiny a demografických změn společnosti. Zabývá se vztahem spotřebitelského chování a reklamy. Na základě analýzy zkoumá komerční komunikaci pro starší zákazníky z hlediska formy a struktury. Pomocí provedeného výzkumu má cíl …víceAbstract:
This thesis is focused on the segment of older persons in relation to marketing communica-tions. It monitors principles and forms of segmentation and defines a specific segment of target group due to age and demographic changes in society. It deals with the relationship between consumer behavior and advertising. Based on the analysis examines commercial communication for older customers in terms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLEČKA, Martin. Marketingová komunikace ve vztahu k segmentu seniorů. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace