Bc. Ondřej Přibyl

Bachelor's thesis

Benchmarking v segmentu výdejních míst

Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení kvality služeb v segmentu výdejních míst ve společnosti Zásilkovna s.r.o. První kapitola se zabývá charakteristikou benchmarkingu a e commerce. Základem práce je analýza stávajícího stavu výdejních míst společnosti Zásilkovna s.r.o. a porovnání s konkurencí. V závěrečné části jsou navržena možná zlepšení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb …more
Abstract:
This thesis focuses on improving the quality of services in the segment of distribution points at Zásilkovna Ltd. The first chapter deals with the characteristics of benchmarking and e commerce. Foundation work is the analysis of the current state of distribution points of company Zásilkovna Ltd. and compared with the competition. The final section suggested possible improvements that will lead to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Přibyl, Ondřej. Benchmarking v segmentu výdejních míst. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Management of Electronic Communications and Postal Services