Bc. Ondřej Přibyl

Bakalářská práce

Benchmarking v segmentu výdejních míst

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení kvality služeb v segmentu výdejních míst ve společnosti Zásilkovna s.r.o. První kapitola se zabývá charakteristikou benchmarkingu a e commerce. Základem práce je analýza stávajícího stavu výdejních míst společnosti Zásilkovna s.r.o. a porovnání s konkurencí. V závěrečné části jsou navržena možná zlepšení, která povedou ke zvýšení kvality poskytovaných služeb …více
Abstract:
This thesis focuses on improving the quality of services in the segment of distribution points at Zásilkovna Ltd. The first chapter deals with the characteristics of benchmarking and e commerce. Foundation work is the analysis of the current state of distribution points of company Zásilkovna Ltd. and compared with the competition. The final section suggested possible improvements that will lead to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Přibyl, Ondřej. Benchmarking v segmentu výdejních míst. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb