Martin Jenšík

Bakalářská práce

Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB

Utilization of Unica Campaign tool for direct marketing at ČSOB
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on direct marketing communications at ČSOB company with using of the tool for direct marketing Unica Campaign by IBM company. This marketing tool has never been described in any academic thesis. The main objective of this thesis is to create an introduction to this area. The theoretical part introduces the readers to the basic terms associated with direct marketing, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Lucie Šperková
  • Oponent: Miloš Maryška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41853

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika