Bc. Tomáš Štrobl

Diplomová práce

Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.

Increasing customer value of products and services of PRESSMONT, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zvyšování hodnoty pro zákazníka u konkrétního podniku. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska problematiky zvyšování hodnoty pro zákazníka a její využití na konkrétním příkladu. Druhá část se zaměřuje na podnik a jeho okolí. Na základě získaných poznatků a za využití teoretických znalostí je zpracována současná situace, tak jak ji vnímají zákazníci …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to explore the issue of increasing the value of customer in particular company. The first part defines the theoretical issues of customer value and its implementation on particular situation. The second part is focused on company itself and its environment. Based on gained knowledge and theoretical fundament is processed the present situation as is perceived by customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Luboš Jaroušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting