Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o. – Bc. Tomáš Štrobl
Bc. Tomáš Štrobl
Diplomová práce
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
Increasing customer value of products and services of PRESSMONT, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zvyšování hodnoty pro zákazníka u konkrétního podniku. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska problematiky zvyšování hodnoty pro zákazníka a její využití na konkrétním příkladu. Druhá část se zaměřuje na podnik a jeho okolí. Na základě získaných poznatků a za využití teoretických znalostí je zpracována současná situace, tak jak ji vnímají zákazníci …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to explore the issue of increasing the value of customer in particular company. The first part defines the theoretical issues of customer value and its implementation on particular situation. The second part is focused on company itself and its environment. Based on gained knowledge and theoretical fundament is processed the present situation as is perceived by customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/o565e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Luboš Jaroušek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Factors influencing the extent of business process outsourcing activities in the financial services sector
Victoria Timoshkina -
Vývoj tržní ceny akcií s ohledem na příležitosti a hrozby externího podnikového prostředí
Adam Švec -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Mezoprostředí a makroprostředí podniků působících ve službách
Sabina Kaiserová -
Mezoprostředí a makroprostředí podniků působících ve stavebnictví
Pavla Malčáková