Bc. Kateřina Zajanová

Diplomová práce

Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik

Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics
Anotace:
Předmětem diplomové práce Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik je zkoumání odlišností v nákupním chování mezi generací X a Y při nákupu potravin online v České republice. První část práce je zaměřena na vymezení základní pojmů a literární rešerši dosavadních výzkumů zaměřených na nákupní chování na internetu, nákup potravin online a nákupní chování generací. V praktické …více
Abstract:
The goal of the thesis Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics is to identify differences in consumer behavior between generation X and Y while grocery shopping online in the Czech Republic. The first part is concentrated on definitions, consumer shopping behavior, grocery shopping online and generations. Marketing research and the analysis of collected data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Švecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management