Návrh marketingového mixu obchodního podniku – Bc. Markéta Sekavová
Bc. Markéta Sekavová
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu obchodního podniku
The suggestion of marketing mix of business company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je „návrh marketingového mixu obchodního podniku“. Cílem je provést analýzu nástrojů marketingového mixu – produkt, cena, distribuce a komunikace ve společnosti Moravia Lacto a. s., poté vyhodnotit výsledky a navrhnout příslušná opatření. Práce se dělí na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. První část definuje pojmy týkající se marketingu, marketingového mixu …víceAbstract:
The subjekt of this bachelor thesis is „the draft of marketing mix fort business organisation“. The main aim is to analyse the marketing mix (product, price, distribution and communication) in the company Moravia Lacto a. s., evaluace the results and suggest relevant measures. This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. Theoretical part defines the key concepts of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ivedu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta