The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA – Barbora Fialová
Barbora Fialová
Bachelor's thesis
The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA
The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA
Abstract:
The subject of this thesis is to address the problems of educating immigrant children in the USA and to relate the theoretical background to my own observations of John Marshall High School in Los Angeles. First, I will present three main issues of education of immigrants: the process of acculturation, high dropout rate and the classroom interaction based on several theoretical studies. The next part …viacAbstract:
Náplní této bakalářské práce je určit problémy týkající se vzdělávání imigrantů v USA a uvést do vztahu teoretické poznatky s mými vlastními, získanými při pobytu na John Marshall High School v Los Angeles. Nejprve představím tři hlavní problémy spojené se vzděláváním imigrantů, což je proces kulturní asimilace, vysoký podíl studentů, kteří školu nedokončí a vzájemná interakce při vyučování. Další …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedúci: Matthew Sweney
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALOVÁ, Barbora. \textit{The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA} Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/9i2bu9/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 7. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Česká filologie - Anglická filologie
Práce na příbuzné téma
-
Překlad dotazníku Physical Educators' self-efficacy Toward Including Students With Disabilities-Autism do českého jazyka
Helena ŠNEVAJSOVÁ -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Integrační proces studenta se sluchovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu
Štěpánka VOLDŘICHOVÁ -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová
Názov
Vložil
Vložené
Práva