Strategie vytváření vztahu se zákazníkem – Jana Hůlová
Jana Hůlová
Bakalářská práce
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem
The strategy of managing customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací potřeb a vyhodnocením postupů vedoucích k vybudování a upevňování vztahu mezi vnitřními i vnějšími zákazníky podniku. Představuje vliv jednotlivých nástrojů a technik využívaných k rozvoji vztahů napříč podnikem i se svými zákazníky. Závěrem shrnuje, za jakých podmínek lze získané zkušenosti využít v dalších oborech.Abstract:
The bachelor thesis deals with the identification of needs and evaluation of procedures leading to building and consolidating the relationship between internal and external customers of the company. It represents the influence of individual tools and techniques used to develop relationships across the company and with their customers. In conclusion it summarizes the conditions under which the acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rl1ee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
PR as a part of integrated marketing communication
Natalia Pankova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink