Nikola Urbaníková

Bachelor's thesis

Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh

Internet marketing strategy of MonkeyPosters.de for the german market
Abstract:
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing strategy of the e-shop called MonkeyPosters.de. It is the Czeh e-shop operating in Germany but it doesnt bring sufficiently high revenues comparing to the size of the market and there werent used the local knowledge. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the already existing marketing strategy and perform the SWOT analysis as well as analyse the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Matěj Vokáč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50079