Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh – Nikola Urbaníková
Nikola Urbaníková
Bakalářská práce
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Internet marketing strategy of MonkeyPosters.de for the german market
Anotace:
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing strategy of the e-shop called MonkeyPosters.de. It is the Czeh e-shop operating in Germany but it doesnt bring sufficiently high revenues comparing to the size of the market and there werent used the local knowledge. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the already existing marketing strategy and perform the SWOT analysis as well as analyse the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50079
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50079
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten
Michaela MRÁZOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg