Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh – Nikola Urbaníková
Nikola Urbaníková
Bachelor's thesis
Internetová marketingová komunikace Monkeyposters.de pro německý trh
Internet marketing strategy of MonkeyPosters.de for the german market
Abstract:
Práce je zaměřená na online marketing e-shopu MonkeyPosters.de. Jedná se o český e-shop, fungující v Německu, který ale nepřináší dostatečně vysoké zisky k velikosti trhu a doposud nebylo využito lokálních poznatků Bakalářská práce má za cíl zhodnotit dosavadní online strategii, provést SWOT analýzu, analyzovat konkurenci a německý trh, jako samotný: popsat specifika a aplikovat je na online strategii …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing strategy of the e-shop called MonkeyPosters.de. It is the Czeh e-shop operating in Germany but it doesnt bring sufficiently high revenues comparing to the size of the market and there werent used the local knowledge. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the already existing marketing strategy and perform the SWOT analysis as well as analyse the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50079
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Matěj Vokáč
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50079
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten
Michaela MRÁZOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Municipal Broadband Factors determining the entry of municipal broadband providers into the German telecoms market
Katharina van den Berg -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg