Bc. Martin Chrt

Diplomová práce

Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie

Construction of the loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotace:
Hlavním cílem práce je vytvoření věrnostního programu včetně jeho grafického vyobrazení a jeho zapojení do integrované marketingové komunikace Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR. Vedlejším cílem je rozčlenění věrnostních programů dle jejich typů. Práce se také zabývá popisem jejich historie a příklady z praxe. Dalším vedlejším cílem je popis marketingových aktivit Zdravotní pojišťovny ministerstva …více
Abstract:
The main objective of the thesis is construction of the loyalty program including its graphical illustration and its connection to integrated marketing communication of Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR. The secondary objective is to divide loyalty programs into their individual types. The thesis is also aimed at describing the history of loyalty programs and examples from reality. Another …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní