Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie – Bc. Martin Chrt
Bc. Martin Chrt
Master's thesis
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Construction of the loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Hlavním cílem práce je vytvoření věrnostního programu včetně jeho grafického vyobrazení a jeho zapojení do integrované marketingové komunikace Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR. Vedlejším cílem je rozčlenění věrnostních programů dle jejich typů. Práce se také zabývá popisem jejich historie a příklady z praxe. Dalším vedlejším cílem je popis marketingových aktivit Zdravotní pojišťovny ministerstva …moreAbstract:
The main objective of the thesis is construction of the loyalty program including its graphical illustration and its connection to integrated marketing communication of Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR. The secondary objective is to divide loyalty programs into their individual types. The thesis is also aimed at describing the history of loyalty programs and examples from reality. Another …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c08x8/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobilní aplikace pro finanční správu
Tomáš Pekárek -
Mobilní aplikace se zaměřením na oblast TV, sportu a kondičních programů
Adam STIBOR -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobilní aplikace pro terénní sběr dat o odpadech
Michaela Grusmanová -
Návrh symboliky uložení pro moderní informační systémy, počítačové programy a mobilní aplikace
František Kvintus -
Konstrukce mobilní platformy pro robotickou ruku včetně vývoje řídící aplikace
Tomáš Michalovský -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal