Bc. Martin Chrt

Master's thesis

Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie

Construction of the loyalty program as a key part of a marketing strategy
Abstract:
Hlavním cílem práce je vytvoření věrnostního programu včetně jeho grafického vyobrazení a jeho zapojení do integrované marketingové komunikace Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR. Vedlejším cílem je rozčlenění věrnostních programů dle jejich typů. Práce se také zabývá popisem jejich historie a příklady z praxe. Dalším vedlejším cílem je popis marketingových aktivit Zdravotní pojišťovny ministerstva …more
Abstract:
The main objective of the thesis is construction of the loyalty program including its graphical illustration and its connection to integrated marketing communication of Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR. The secondary objective is to divide loyalty programs into their individual types. The thesis is also aimed at describing the history of loyalty programs and examples from reality. Another …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní