Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie – Bc. Martin Chrt
Bc. Martin Chrt
Master's thesis
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
Construction of the loyalty program as a key part of a marketing strategy
Anotácia:
Hlavním cílem práce je vytvoření věrnostního programu včetně jeho grafického vyobrazení a jeho zapojení do integrované marketingové komunikace Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR. Vedlejším cílem je rozčlenění věrnostních programů dle jejich typů. Práce se také zabývá popisem jejich historie a příklady z praxe. Dalším vedlejším cílem je popis marketingových aktivit Zdravotní pojišťovny ministerstva …viacAbstract:
The main objective of the thesis is construction of the loyalty program including its graphical illustration and its connection to integrated marketing communication of Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR. The secondary objective is to divide loyalty programs into their individual types. The thesis is also aimed at describing the history of loyalty programs and examples from reality. Another …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c08x8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace pro finanční správu
Tomáš Pekárek -
Mobilní aplikace se zaměřením na oblast TV, sportu a kondičních programů
Adam STIBOR -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobilní aplikace pro terénní sběr dat o odpadech
Michaela Grusmanová -
Návrh symboliky uložení pro moderní informační systémy, počítačové programy a mobilní aplikace
František Kvintus -
Konstrukce mobilní platformy pro robotickou ruku včetně vývoje řídící aplikace
Tomáš Michalovský -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal