Význam kontaktu dětí s přírodou zejména v předškolním věku – Markéta MENŠÍKOVÁ
Markéta MENŠÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Význam kontaktu dětí s přírodou zejména v předškolním věku
The importance of contact of children with nature, especially of preschool age
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá významem kontaktu dětí předškolního věku s přírodou a vlivem předškolního vzdělávání na vývoj dětí. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se odcizování přírodnímu prostředí, environmentálního vzdělávání a školních přírodních zahrad. Analytická část práce je věnována průzkumu pobytu dětí v rámci programu mateřských škol klasických i environmentálně zaměřených …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the importance of contact preschool children with nature and impact of preschool education on children's development. The theoretical part includes the findings relating to the nature deficit disorder, environmental education and school natural gardens. The analytical part is devoted to a survey of stay of children in the classic kindergartens and environmentally focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zverejniť od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Helena Nováčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MENŠÍKOVÁ, Markéta. Význam kontaktu dětí s přírodou zejména v předškolním věku. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Geography / International Development Studies
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Environmentální výchova v předškolním vzdělávání
Renata KOPTIŠOVÁ -
Možnosti venkovní výuky environmentální výchovy v městské školce MŠ Čéčova
Eva ŽIŽKOVÁ -
Návrh plochy pro environmentální výuku
Jana Šestáková -
Metodická příručka „Na zahradě“ pro výuku environmentální výchovy v mateřské škole
Kamila Jonášová -
Výprava za hledáním jara - aktivity posilující environmentální cítění v předškolním vzdělávání
Soňa JIRKOVÁ -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Přírodní zahrada jako předpoklad ekologicky zaměřené mateřské školy
Ivana Chybová
Názov
Vložil
Vložené
Práva