Lucie Ševčíková, DiS.

Bakalářská práce

Firemní interní komunikace

Corporate Internal Communication
Anotace:
Bakalářská práce na téma firemní interní komunikace si klade za cíl, v návaznosti na výzkum uskutečněný v roce 2018, vyzkoumat, jak by měla společnost přenastavit jeden z jejích klíčo-vých komunikačních kanálů. V první části je vypracován teoretický základ k tématu interní komunikace se zaměřením na cíle komunikace a jsou představeny hlavní kanály, které se v interní komunikaci využívají, včetně výhod …více
Abstract:
Based on a survey done in the company in 2018, this bachelor's thesis analyzes the redesign-ing need of one of the company's key communication channels. The theoretical part focuses on the internal communication and its communication channels, including advantages and disadvantages of those channels. The selected company is described in the practical part of the thesis as well as the key outcomes of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ševčíková, Lucie. Firemní interní komunikace. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace