Daniel Vindiš

Bachelor's thesis

Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš

National Stereotypes in the Commercials of the Starobrno and Šariš Breweries
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce jsou doporučení a návrhy, jak mohou pivovary Starobrno a Šariš využívat nacionální stereotypy ve své reklamní komunikaci. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů "reklama", "brand building" a "stereotyp" a dále nacionálními stereotypy pro dané oblasti. Praktická část je složena z analýzy reklamní komunikace pivovarů a polostrukturovaného rozhovoru se zástupcem marketingového …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to suggest recommendations and suggestions on how Starobrno and Šariš breweries can use national stereotypes in their advertising communication. The theoretical part deals with the definition of the terms "advertising", "brand building" and "stereotype" as well as national stereotypes for the given area. The practical part consists of an analysis of advertising communication …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vindiš, Daniel. Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications