Obchodní a kulturní zvláštnosti Havajských ostrovů – Adéla Wurstová
Adéla Wurstová
Bachelor's thesis
Obchodní a kulturní zvláštnosti Havajských ostrovů
Business and cultural customs of Hawaiian Islands
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní a kulturní zvláštnosti Havajských ostrovů na základě informací a dostupné literatury, kterou jsem získala, když jsem ostrovy navštívila. Na Havaji najdete spoustu unikátních zvyků, které jsou pravdivým odrazem soužití mnoha různých etnických skupin a kultur. Způsob života byl na ostrovech uchováván po staletí. První část mé práce shrnuje historické …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze business and cultural customs in Hawaii, based on information and available literature which I was able to get when I visited the Hawaiian Islands in person. Hawaii has many unique customs that are a true reflection on how the variety of ethnicities and cultural practices cohabitate together. The way of life there has been preserved over many centuries …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2011
- Vedúci: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní a kulturní specifika Turecka
Michaela Lévaiová -
Analýza interkulturního obchodního jednání mezi Čechy a Japonci
Pavlína Dřevová -
Analýza interkulturního obchodního jednání mezi vybranými zeměmi
Lucie Kratochvílová -
Faktory úspešného predaja a úspešnosť obchodných jednaní
Michal Kuľbak -
Vliv mezikulturních rozdílů na obchodní jednání a podnikání českých subjektů na trhu Polska
Martina Juřicová -
Jak se stát dobrým vyjednavačem – řeč těla jako zbraň v obchodním jednání
Jan Kříž -
Donštíkozáci (tradice, kultura, zvyky, dialekt)
Lenka MENCLOVÁ -
Kultura obrz\c{e}dowo-zwyczajowa i jej funkcje
Michaela MARTYNKOVÁ