Rozvoj prosociálního chování u dětí předškolního věku – Bc. Tereza Mlatečková
Bc. Tereza Mlatečková
Master's thesis
Rozvoj prosociálního chování u dětí předškolního věku
Development of Prosocial Behavior of Preschool Children
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit soubor aktivit pro rozvoj prosociálního chování u dětí předškolního věku, jeho realizace a reflexe. Teoretická část práce se věnuje vývoji dítěte předškolního věku a dále problematice prosociálního chování a možnostem jeho rozvoje v prostředí mateřské školy. Obsahem praktické části je návrh, popis realizace a reflexe aktivit.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7222
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování jako protektivní faktor vzniku rizikového chování v dospívání
Veronika KRŮPOVÁ -
Využití příběhu podporujícího prosociální chování v mateřské škole.
Tereza VODIČKOVÁ -
Prosociální chování u žáků tradičních a alternativních škol
Veronika Staňková -
Prosociální chování a altruismus u pedagogů na ZŠ
Michaela Poláčková -
Prosociální chování žáků středních škol
Ludmila Pavlíková -
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Rozvoj prosociálního chování v mateřských školách
Adéla KIGLEROVÁ -
Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí
Karolína Konečná
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2022
Kohout, J.
24. 6. 2022