Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping – Richard Ramisch
Richard Ramisch
Bakalářská práce
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. Praktická část je věnována samotnému projektu Mystery Calling, jehož cílem je získat potřebné informace o kvalitě poskytovaných služeb a zaměstnanců na zákaznických podporách vybraného …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the use of marketing method Mystery Calling by mobile operators. The theoretical part includes individual chapters, which are aimed at the marketing research and Mystery Shopping method. The practical part is focused on the Mystery Calling project. The first part of the project is about getting information about quality of offered services and employees on customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/9jwm1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAMISCH, Richard. \textit{Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9jwm1b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Karolína Košinová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář