Vliv školního řádu na rozvoj osobnosti žáka střední školy – Ing. Bc. Jaroslav PEJZL
Ing. Bc. Jaroslav PEJZL
Master's thesis
Vliv školního řádu na rozvoj osobnosti žáka střední školy
Influence of School Rules on Student´s Personality Development in Secondary Schools.
Abstract:
Diplomová práce podrobuje dotazníkovému šetření vymezený okruh respondentů z řad žáků, rodičů a učitelů ve vztahu ke školnímu řádu a k existenci jeho vlivu na rozvoj osobnosti žáka. Cílem bylo z uvedeného šetření zjistit, zda školní řád ovlivňuje osobnost žáka ve výchovně vzdělávacím procesu včetně jeho pozitivních a negativních dopadů na jeho osobu. Šetření bylo provedeno na respondentech ze soukromého …moreAbstract:
The thesis is subject to a questionnaire survey by a defined number of respondents from students, parents and teachers in relation to the school rules and the existence of its influence on the development of the student's personality. The aim was to determine from that survey whether the school rules affect the student's personality in the educational process, including his positive and negative effects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Josef Konečný, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEJZL, Jaroslav. Vliv školního řádu na rozvoj osobnosti žáka střední školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary Schools / UTIV-MGP
Theses on a related topic
-
Pravidla komunikace v edukačním procesu
Martina PAŠKOVÁ -
Jakým způsobem nahlížejí na domácí úkoly na základní škole učitel, žák a rodiče žáka
Jesika Lapešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights