Bc. Barbara Babejová

Diplomová práce

Employer Branding

Employer Branding
Abstract:
The subject of the master thesis “Employer branding” is an analysis of employer branding as a tool for employment presentation on labour market. In the theoretical part are introduced general findings of employer branding and employer attractiveness. In the practical part is characterised current state of employer branding in the given company, value proposition of the competition and results of questionnaire …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Employer branding“ je analýza budovania značky zamestnávateľa ako nástroja pre prezentovanie zamestnania na trhu práce. V teoretickej časti sú predstavené obecné poznatky z oblasti budovania značky zamestnávateľa a zamestnávateľskej atraktivity. V praktickej časti je charakterizovaný súčasný stav employer brandingu vo vybranej spoločnosti, ponuka konkurencie a výsledky dotazníkových …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management