Bc. Ilona Podlahová

Bachelor's thesis

Výkonnostní internetový marketing

Performance Internet marketing
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce jsou popsány marketingové aktivity při vytváření webových prezentací a moderní možnosti inzerce v rámci internetových médií. Principy a možnosti sledování výkonu online marketingových rozhodnutí jsou popsány v poslední části teoretické práce. V praktické části jsou aplikovány poznatky z části teoretické na příkladech z praxe s ohledem na plnění stanovených cílů. …more
Abstract:
The thesis is divided into theoretical and practical parts. The focus of the theoretical part is on the description of marketing activities while creating website presentations and on modern advertising opportunities within the online media. At the same time it provides a description of the principles and possibilities of monitoring the performance of online marketing decisions. In the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní