Kvantifikace finančních prostředků na marketingovou kampaň v konkrétní firmě – Bc. Petr Burkyt
Bc. Petr Burkyt
Master's thesis
Kvantifikace finančních prostředků na marketingovou kampaň v konkrétní firmě
Quantification of Funds for a Marketing Campaign in a Particular Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá kvantifikací finančních prostředků na marketingovou kampaň - jejími jednotlivými součástmi, formami, procesy a jejím vlivem na fungování společnosti v rámci vnitřních a vnějších vztahů. Teoretické poznatky jsou aplikován na konkrétní firmu a na jejich základě dochází k detailní analýze firmy. V závěru je, jakožto forma doporučení, sestaven mediaplán, který mapuje budoucí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with financial means quantification for marketing campaign, deals with its individual parts, forms, processes and its impact on company in the frame of its internal and external relations. Theoretical knowledge is applied on a particular company and the company is detail analyzed on the basis of this knowledge. In the conclusion as a recommendation there is prepared a media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rkmjg/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BURKYT, Petr. \textit{Kvantifikace finančních prostředků na marketingovou kampaň v konkrétní firmě}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2013. Available from: https://theses.cz/id/9k7ltt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Možnosti financování začínajícího podniku
Michaela Budínová -
Aktuální zdroje financování podniku
Jan Václavík -
Využívání cizího kapitálu jako zdroje financování ve vybraném podniku
Edita Jelínková -
Zhodnocení vstupu na burzu (IPO) jako zdroje financování vybraného podniku
Marta Brhelová -
Primární emise akcií jako zdroj financování podniku
Vít Svoboda -
Primární emise akcií jako zdroj financování podniku
Tomáš Herout -
Primární emise akcií jako zdroj financování podniku
Jan Cvachovec -
Emise dluhopisů jako nástroj financování podniku
František Špás