Ing. Edita Suchochlebová

Bakalářská práce

Návrh projektu sponzoringu vybraného sportovního subjektu jako nástroj IMK podniku

Proposal of Project of Sponsorship of the selected sporting Subject as an Instrument of the Firm's IMC
Anotace:
tato projektová práce se věnuje sportovnímu sponzoringu se zaměřením na fotbal, resp. Gambrinus ligu. Rozvádí sponzoring jako jeden z nástrojů marketingové komunikace, jeho formy a postupy, které jsou znázorněné na modelovém návrhu. Přináší hlubší pohled na tématiku sponzoringu sportovních akcí. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Pleňský Prazdroj, a.s., resp. Gambrinus …více
Abstract:
The main topic of this project´s thesis is sports marketing, with a focus on football, or Gambrinus League. It specifies sponsoring as one of the marketing communications tools, its forms and procedures that are shown on the model proposal. It presents an int-depth look into the sponsorship of sporting events. The project virtually shows marketing and communication activities of Pilsner Urquell, or …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace