Ing. Edita Suchochlebová

Bachelor's thesis

Návrh projektu sponzoringu vybraného sportovního subjektu jako nástroj IMK podniku

Proposal of Project of Sponsorship of the selected sporting Subject as an Instrument of the Firm's IMC
Abstract:
tato projektová práce se věnuje sportovnímu sponzoringu se zaměřením na fotbal, resp. Gambrinus ligu. Rozvádí sponzoring jako jeden z nástrojů marketingové komunikace, jeho formy a postupy, které jsou znázorněné na modelovém návrhu. Přináší hlubší pohled na tématiku sponzoringu sportovních akcí. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Pleňský Prazdroj, a.s., resp. Gambrinus …more
Abstract:
The main topic of this project´s thesis is sports marketing, with a focus on football, or Gambrinus League. It specifies sponsoring as one of the marketing communications tools, its forms and procedures that are shown on the model proposal. It presents an int-depth look into the sponsorship of sporting events. The project virtually shows marketing and communication activities of Pilsner Urquell, or …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication