Návrh projektu sponzoringu vybraného sportovního subjektu jako nástroj IMK podniku – Ing. Edita Suchochlebová
Ing. Edita Suchochlebová
Bachelor's thesis
Návrh projektu sponzoringu vybraného sportovního subjektu jako nástroj IMK podniku
Proposal of Project of Sponsorship of the selected sporting Subject as an Instrument of the Firm's IMC
Anotácia:
tato projektová práce se věnuje sportovnímu sponzoringu se zaměřením na fotbal, resp. Gambrinus ligu. Rozvádí sponzoring jako jeden z nástrojů marketingové komunikace, jeho formy a postupy, které jsou znázorněné na modelovém návrhu. Přináší hlubší pohled na tématiku sponzoringu sportovních akcí. Prakticky znázorňuje marketingové a komunikační aktivity společnosti Pleňský Prazdroj, a.s., resp. Gambrinus …viacAbstract:
The main topic of this project´s thesis is sports marketing, with a focus on football, or Gambrinus League. It specifies sponsoring as one of the marketing communications tools, its forms and procedures that are shown on the model proposal. It presents an int-depth look into the sponsorship of sporting events. The project virtually shows marketing and communication activities of Pilsner Urquell, or …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ptybc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sponzoring cyklojízdy Na kole dětem Žďárskými vrchy
Jan Dvořák -
Sponzoring tenisových turnajů
Klára Brokešová -
Sponzoring v malých sportovních organizacích
Miroslav Sikora -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Loník -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život
Sandra ČERMÁKOVÁ