Komparace spotřebitelských preferencí klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu – Andrea Kurniková
Andrea Kurniková
Master's thesis
Komparace spotřebitelských preferencí klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu
Comparison of consumer preferences between clients of traditional and non-traditional banks on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o spotřebitelských kritériích při výběru banky, konkrétně se zaměřuje na rozdíly v preferencích klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu. Diplomová práce je členěna do logicky navazujících kapitol. V teoretické části jsou představeny pojmy k marketingu služeb, nákupnímu chování spotřebitelů, value-driven marketingu, značce a metodám výzkumu. V praktické části …moreAbstract:
The Master´s thesis deals with consumer criteria for a bank selection, this thesis focuses primarily on differences in preferences between clients of traditional and nontraditional banks on the Czech market. The thesis is divided into logically connected chapters. The theoretical part introduces concepts as marketing in services, consumer behavior, value-driven marketing, branding and research methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71740
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KURNIKOVÁ, Andrea. \textit{Komparace spotřebitelských preferencí klientů tradičních a~netradičních bank na českém trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9ki1ri/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Spotřebitelské preference při nákupu mléka
Šimon Kuba -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová