Komparace spotřebitelských preferencí klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu – Andrea Kurniková
Andrea Kurniková
Master's thesis
Komparace spotřebitelských preferencí klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu
Comparison of consumer preferences between clients of traditional and non-traditional banks on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o spotřebitelských kritériích při výběru banky, konkrétně se zaměřuje na rozdíly v preferencích klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu. Diplomová práce je členěna do logicky navazujících kapitol. V teoretické části jsou představeny pojmy k marketingu služeb, nákupnímu chování spotřebitelů, value-driven marketingu, značce a metodám výzkumu. V praktické části …viacAbstract:
The Master´s thesis deals with consumer criteria for a bank selection, this thesis focuses primarily on differences in preferences between clients of traditional and nontraditional banks on the Czech market. The thesis is divided into logically connected chapters. The theoretical part introduces concepts as marketing in services, consumer behavior, value-driven marketing, branding and research methods …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Veronika Stávková -
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Spotřebitelské preference na trhu s oleji a tuky ve vybraném kraji
Anna Kahounová -
Spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru a jeho alternativ v České republice
Kateřina Laňarová -
Spotřebitelské preference při nákupu mléka
Šimon Kuba -
Trendy ovlivňující spotřebitelské preference ve vybraném trhu
Iveta Hotovcová