Jaroslava ZONDLAKOVÁ
Bakalářská práce
Osobnost pedagoga
The personality of teachers
Anotace:
Tato bakalářská práce je soustředěna na osobnost učitele. Je rozdělena na pět hlavních kapitol. První se zabývá učitelem jako součástí systému pedagogických věd, jsou zde vymezeny klíčové kompetence, vlastnosti dobrého učitele, jeho dovednosti a znalosti. Ve druhé kapitole nalezneme pohled na pedagoga v historii, od starověku přes středověk a novověk až po dnešní dobu. Třetí kapitola se zajímá o vztah …víceAbstract:
This dissertation is concentrated on personality of teacher. It is divided into five main chapters. The first chapter is engaged in teacher as a part of system of pedagogical science, there are specified key competences, character of good teacher, his skills and knowledges. In the second chapter, we can find view of teacher in history, from ancient world through the Middle Ages and modern period to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2006
Identifikátor:
1004238
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZONDLAKOVÁ, Jaroslava. Osobnost pedagoga. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 11. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal