Bc. Kristina Lomova

Bachelor's thesis

Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele

PR as a part of the purchasing decisions of consumers
Abstract:
Tato práce pojednává o public relations jako o součásti nákupního rozhodování spotřebitele. Cílem práce je tedy zjistit, jaký má Public Relations vliv na nákupní rozhodování z pohledu samotného spotřebitele. Teoretická část práce pojednává o veřejném mínění, mezi které patři i firemní identita a komunikace. Ve druhé kapitole se dozvíte základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích. Praktická …more
Abstract:
This Bachelor’s thesis defines public relations as a part of the purchasing decisions of consumers. The aim is to find out how the public relation influences on the purchasing decisions of consumers. The first part of the thesis deals with public relation, which includes the corporate identity and communication. In the second capitol there is the basic information about the communication mix and it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní