Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí – Mgr. Lucie Namešanská
Mgr. Lucie Namešanská
Master's thesis
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Babywatching in Preschool to prevent Aggression, and to promote Empathy: Connections with theory of mind
Anotácia:
Předložená práce se zabývá zavedením preventivního a intervenčního programu B.A.S.E – Babywatching do české mateřské školy. Ověřovali jsme vliv tohoto programu na problémové chování dětí a dále zjišťovali vliv na schopnost teorie mysli. Výzkum měl kvaziexperimentální design, s pre-testem, post-testem, experimentální a kontrolní skupinou. Předpokládali jsme, na základě předchozích výzkumů a dalších …viacAbstract:
The thesis deals with implementing the preventive and intervention program B.A.S.E - Babywatching into the Czech kindergarten. We aimed to verify the impact of this program on the behavioral problems of children, and also found out the effect on the ability of the theory of mind. The research had quasi-experimental design, pre-test, post-test, experimental and control group. Based on previous research …viacKľúčové slová
B.A.S.E. Babywatching mateřská škola předškolní děti preventivní program intervenční program agrese agresivita problémové chování internalizované chování externalizované chování teorie mysli empatie kindergarten preschool children preventive programs intervention programs aggression aggressivity disruptive behavior internalizing problems externalizing problems theory of mind empathy
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g9ye7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedúci: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Masopustová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAMEŠANSKÁ, Lucie. \textit{Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/9l4wnt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Nikola BIELESZOVÁ -
Intervenční program pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Nikola BIELESZOVÁ -
Preventivní prohlídky v ordinaci praktického lékaře
Tereza Pinkavová -
Preventivní programy a prevence závislosti ve školství
Martin Fukal -
Preventivní programy realizované Městskou policií Krupka
Jiří PETRÁK -
Preventivní programy zaměřené na e-rizika očima žáků 2. stupně základních škol
Lucie Kostková -
Preventivní programy pro žáky druhého stupně základní školy online
Romana Šlosrová -
Problémové chování u žáků s autismem v prostředí mateřských škol
Anežka BEZDĚKOVÁ