Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů – Bc. Václav Banot
Bc. Václav Banot
Bachelor's thesis
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Processing customer data using CRM systems
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je doporučit aktivní způsob využívání CRM systémů s následnou implementací ve firmě působící na poli hutního průmyslu. Předmětem zájmu bude zpracování dat o zákaznících pro podporu jejich segmentace, loajality a tržních příležitostí. Bude provedena komparativní analýza vybraných CRM systémů, průzkum jejich hodnocení a oblíbenosti u uživatelů. Praktická implementace bude zaměřena …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to recommend an active way of using CRM systems with subsequent implementation in a company operating in the metallurgical industry. The subject of interest will be the processing of customer data to support their segmentation, loyalty and market opportunities. A comparative analysis of selected CRM systems, a survey of their evaluation and popularity among users …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vt5gg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedúci: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Břuska
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace obrazu metodou "mean shift" a její efektivní implementace
Jiří Chmiel -
Segmentace biomedicínských obrazových dat na základě aktivních kontur
Eva Urbanková -
Mean Shift segmentace obrazu pomocí technologie NVIDIA CUDA
Tarek Batiha -
Segmentace prostaty z obrazů magnetické rezonance
Tu Nguyen Huu -
Segmentace obrazu metodou spektrálního shlukování a difuzního spektrálního shlukování
Vojtěch Cima -
Design a implementace vybraných evolučních strategií pro optimalizaci regionálních segmentačních modelů s cílem identifikace objektů z medicínských obrazů
Petr Bílek -
Návrh a implementace segmentačního modelu s prvky umělé inteligence pro modelování retinálních lézí
Nela Skulová -
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti podniku
Kateryna Romaniuk