Privátní značka v obchodním řetězci – Marcela KREJČÍKOVÁ
Marcela KREJČÍKOVÁ
Bakalářská práce
Privátní značka v obchodním řetězci
Private labels in the supermarket
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na privátní značky maloobchodních řetězců. Cílem práce je popsat situaci privátních značek ve vybraném segmentu hypermarketů a na základě zjištěných fakt popsat výchozí situaci vlastních značek Globus a stanovit případná doporu-čení. V teoretické části jsou obsaženy poznatky z oblasti brandingu, hodnoty značek, historie privátních značek i jejich aktuální situaci v …víceAbstract:
This bachelor work is focused on private labels of retail chains. The aim is to describe the situation of private brands in selected segments of the hypermarkets and based on facts, describe the situation of Globus's own brands and setting out possible recommendations. The theoretical part consists of branding knowledge, brand value, the history of private brands and their current situation in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18694
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČÍKOVÁ, Marcela. Privátní značka v obchodním řetězci. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace obchodní korporace
Petr Kurz -
Marketingová komunikace v obchodní firmě
Dana Setváková -
Marketingová komunikace vybraných obchodních řetězců v České republice cílená na seniory
František Budař -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Kateřina Bartáková -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová