Jana Stašová

Master's thesis

Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M

Analysis of the 3M Company´s business and marketing activities
Abstract:
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is besides the general introduction of the 3M Company and the B2B orientation which becomes more and more important nowadays also the practical part in form of situation analysis of the Automotive Aftermarket Division (AAD) as well as its marketing mix. The target market conditions, customer and competitive environment much like available human resources are important …more
 

Keywords

marketing obchod 3M

Keywords

business 3M marketing
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2011
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Stanislav Tejkal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28543

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod