Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M – Jana Stašová
Jana Stašová
Master's thesis
Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M
Analysis of the 3M Company´s business and marketing activities
Abstract:
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is besides the general introduction of the 3M Company and the B2B orientation which becomes more and more important nowadays also the practical part in form of situation analysis of the Automotive Aftermarket Division (AAD) as well as its marketing mix. The target market conditions, customer and competitive environment much like available human resources are important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28543
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2011
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Stanislav Tejkal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová