Lucie Hrabětová

Master's thesis

Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium

Marketing Communications of Economic-Management Universities and its Effectiveness with Regard to the Interest of Applicants
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat, zda souvisejí objemy televizních, rádiových a tiskových reklam ekonomicko-manažerských vysokých škol s počty podaných přihlášek ke studiu na tyto školy. Cílem je najít, zda data nějak vzájemně korespondují. Data jsou v práci zpracována pomocí popisné analýzy sekundárních dat. Práce vychází z mediálních dat Admosphere společnosti Mediaresearch, a. s., které …more
Abstract:
This thesis aims to analyze whether the volumes of TV, radio and print advertisements of economic- management universities relate to the number of applications at these universities. The goal is to find whether the data correspond to each other somehow. The data in the thesis are processed using descriptive analysis of secondary data. The thesis is based on media data Admosphere, Mediaresearch, a. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2016
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Petr Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49229