Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium – Lucie Hrabětová
Lucie Hrabětová
Diplomová práce
Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a její efektivita s ohledem na zájem uchazečů o studium
Marketing Communications of Economic-Management Universities and its Effectiveness with Regard to the Interest of Applicants
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat, zda souvisejí objemy televizních, rádiových a tiskových reklam ekonomicko-manažerských vysokých škol s počty podaných přihlášek ke studiu na tyto školy. Cílem je najít, zda data nějak vzájemně korespondují. Data jsou v práci zpracována pomocí popisné analýzy sekundárních dat. Práce vychází z mediálních dat Admosphere společnosti Mediaresearch, a. s., které …víceAbstract:
This thesis aims to analyze whether the volumes of TV, radio and print advertisements of economic- management universities relate to the number of applications at these universities. The goal is to find whether the data correspond to each other somehow. The data in the thesis are processed using descriptive analysis of secondary data. The thesis is based on media data Admosphere, Mediaresearch, a. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49229
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Petr Svoboda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABĚTOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová komunikace ekonomicko-manažerských vysokých škol a~její efektivita s~ohledem na zájem uchazečů o~studium}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9lej0s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49229
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva