Specifika předškolního vzdělávání dětí se zdrakovým postižením. – Jiřina KOSMÁKOVÁ
Jiřina KOSMÁKOVÁ
Bakalářská práce
Specifika předškolního vzdělávání dětí se zdrakovým postižením.
The Specifics of Preschool Education of Children with Visual Impairments
Anotace:
Na základě odborné literatury jsou v teoretické části přiblížena tato témata : Zrakové postižení ( klasifikace zrakového postižení a vliv zrakového postižení na vývoj jedince ), Speciální poradenství pro osoby se zrakovým postižením ( Střediska rané péče a Speciálně pedagogická centra ) a na závěr Systém předškolního vzdělávání ( Mateřská škola, integrace : současné možnosti, podmínky, individuální …víceAbstract:
On the basic of literature in the theoretical portion of approach these topics - Visually impared ( classification of visual imparment and impact if visual impairment on the development of the individual ), Special advice for people with visual disabilities ( center for Early Care and Special Education Centre ) and at the end of Early Childhood Education ( kindergarten, integration : current possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSMÁKOVÁ, Jiřina. Specifika předškolního vzdělávání dětí se zdrakovým postižením.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Soukromé mateřské školy v systému předškolního vzdělávání v ČR
Aneta Hřavová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Aneta Hladíková -
Asistent pedagoga v systému předškolního vzdělávání
Eva KLIMKOVÁ -
Vzdělávání dětí předškolního věku s mozkovou obrnou
Anna KOCMANOVÁ -
Asistent pedagoga u žáků se zrakovým postižením
Hana Pavelková -
Kompetence asistentů pedagoga při vzdělávání zrakově postižených žáků na základním stupni vzdělávání
Petra BURDYCHOVÁ