Belcanto z pohledu dirigenta – MgA. Damiano Binetti
MgA. Damiano Binetti
Disertační práce
Belcanto z pohledu dirigenta
Bel canto from the conductor‘s point of view
Anotace:
Anotace Disertační práce Belcanto z pohledu dirigenta pojednává o řadě aspektů, souvisejících s operním repertoárem, který zahrnuje mistrovská díla autorů z tradice neapolské školy od konce osmnáctého století (Cimarosa) do poloviny devatenáctého století (Bellini, Donizetti, Rossini). Konstantní prvek je reprezentován výběrem názvů děl studovaných a interpretovaných během mé činnosti dirigenta a šéfa …víceAbstract:
Abstract The dissertation Bel canto from the conductor's point of view deals with: a number of aspects concerning the opera repertoire, which includes masterpieces by authors from the Neapolitan school tradition, from the end of the 18th century (Cimarosa) to the mid-19th century (Bellini, Donizetti, Rossini). The constant element is represented by a selection of titles of works studied and performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2022
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/bue7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 3. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. MgA. Monika Holá, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. MgA. Tomáš Krejčí, doc. Mgr. Vladimír Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/bue7e/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaDoktorský studijní program / obor:
Hudební umění / Interpretace a teorie interpretace
Práce na příbuzné téma
-
Role lyricko-koloratúrneho sopránu vo vybraných operách Gaetana Donizettiho
Mária Havriľaková -
Čajkovského opera Evžen Oněgin se zaměřením na titulní postavu
Dario Grbić -
Pekingská opera
Heda Viktorie Mikulicová -
Překážky mobility zahraničních operních pěvců se zaměřením na činnost Státní opery v Praze
Monika Jellušová -
Interpretační úkoly operních a komorních pěvců
Ivan Choupenitch -
DEVISED THEATRE - Zkušenosti studentky muzikálového herectví v oboru Collaborative Theatre-Making
Kristína Oríšková -
Renaissance theatre in England and its comparison with the theatre in the Czech Lands in the Renaissance period
Lucie Pupalová -
Theatre for growing - growing Theatre
Clara Siersch