Uplatňovanie organizačnej kultúry, komunikácie a event marketingu vo vybranej obchodnej spoločnosti – Bc. Simona Križanová
Bc. Simona Križanová
Diplomová práce
Uplatňovanie organizačnej kultúry, komunikácie a event marketingu vo vybranej obchodnej spoločnosti
Uplatňování organizační kultury, komunikace a event marketingu ve vybrané obchodní společnosti
Anotace:
Vytvoření stabilní a efektivní organizační kultury a komunikace řadíme mezi jednu z nejdůležitějších podmínek pro optimální zabezpečení toku všech informací a činností podniku. Úroveň zkoumaných faktorů se neprojevuje pouze spokojeností zaměstnance ve firmě, ale také se to odráží v naplnění potřeb a tužeb zákazníka. Prostřednictvím správně použitých komunikačních médií můžeme docílit zvyšování povědomí …víceAbstract:
Creating a stable and effective organizational culture and communication is one of the most important conditions for optimal flow of all information and activities of the company. The level of the factors examined is not only reflected in the satisfaction of the employee in the company but also it is reflected in the fulfillment of the customer's needs and desires. Through the involvenment of the proper …víceAbstract:
Vytvorenie stabilnej a efektívnej organizačnej kultúry a komunikácie zaraďujeme medzi jednu z najdôležitejších podmienok na optimálne zabezpečenie toku všetkých informácií a činností podniku. Úroveň skúmaných faktorov sa neprejavuje len spokojnosťou zamestnanca vo firme, ale taktiež sa to odzrkadľuje v naplnení potrieb a túžob zákazníka. Prostredníctvom správne použitých komunikačných médií môžeme …víceKlíčová slova
organizační kultura externí komunikace interní komunikace event marketing komunikace event komunikační mix
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRIŽANOVÁ, Simona. \textit{Uplatňovanie organizačnej kultúry, komunikácie a event marketingu vo vybranej obchodnej spoločnosti}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/9lhi7t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Internal Organizational Culture on Employee Retention
Farid Hajizada -
Organizational culture in a selected company
Šimon Kopsa -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová