Bc. Simona Križanová

Diplomová práce

Uplatňovanie organizačnej kultúry, komunikácie a event marketingu vo vybranej obchodnej spoločnosti

Uplatňování organizační kultury, komunikace a event marketingu ve vybrané obchodní společnosti
Anotace:
Vytvoření stabilní a efektivní organizační kultury a komunikace řadíme mezi jednu z nejdůležitějších podmínek pro optimální zabezpečení toku všech informací a činností podniku. Úroveň zkoumaných faktorů se neprojevuje pouze spokojeností zaměstnance ve firmě, ale také se to odráží v naplnění potřeb a tužeb zákazníka. Prostřednictvím správně použitých komunikačních médií můžeme docílit zvyšování povědomí …více
Abstract:
Creating a stable and effective organizational culture and communication is one of the most important conditions for optimal flow of all information and activities of the company. The level of the factors examined is not only reflected in the satisfaction of the employee in the company but also it is reflected in the fulfillment of the customer's needs and desires. Through the involvenment of the proper …více
Abstract:
Vytvorenie stabilnej a efektívnej organizačnej kultúry a komunikácie zaraďujeme medzi jednu z najdôležitejších podmienok na optimálne zabezpečenie toku všetkých informácií a činností podniku. Úroveň skúmaných faktorov sa neprejavuje len spokojnosťou zamestnanca vo firme, ale taktiež sa to odzrkadľuje v naplnení potrieb a túžob zákazníka. Prostredníctvom správne použitých komunikačných médií môžeme …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu