Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie – Bc. Jan Pešek
Bc. Jan Pešek
Bakalářská práce
Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie
Implementation of long-term and short-term targets of the brand, creation of the ideal sales strategy and its introduction in the new market of the region Asia
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytváření prodejní strategie automobilové značky na novém trhu. Autor zde vychází z konkrétních vlastních zkušeností, které vyplývají z jeho manažerské pozice u jednoho z významných výrobců automobilů ve světě. Automobilový průmysl patří mezi odvětví, která byla nejvíce postižena současnou světovou ekonomickou krizí. Hrozí likvidace nejznámějších světových značek …víceAbstract:
This Bachelor thesis aims to find and create the sales strategy of the car brand on the new market. Author appears from his own concrete experiencies, which result from his manager position by one of most important car manufacturer in the world. The car industry was hit the most by the actual world financial crunch. It threatens bankruptcy for many well known brands due to the fatal slump of sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ga9yn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: PaedDr. Václav Netolický
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠEK, Jan. \textit{Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/9liy7x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace