Individuální preference při učení žáků standardních a vybraných alternativních škol – Mgr. Jitka Mahdalová
Mgr. Jitka Mahdalová
Diplomová práce
Individuální preference při učení žáků standardních a vybraných alternativních škol
Preferred Learning Styles of Standard and Alternative Schools Pupils
Anotace:
Práce se zabývá problematikou učebních stylů žáků standardních škol a vybraných škol alternativních: konkrétně waldorfské a Montessori školy. Cílem práce je identifikovat a popsat rozdíly v učebních stylech žáků mezi jednotlivými typy škol, mezi pohlavími a mezi věkovými skupinami. Výzkumný soubor tvořil vyrovnaný vzorek 308 žáků druhého stupně základních škol z různých míst České republiky. Data byla …víceAbstract:
The thesis deals with learning styles of standard and alternative schools´ pupils, namely the Waldorf and Montessori schools. The aim was to find and describe the differences in learning styles of students of different types of schools, and also differences among genders and age groups. The research sample consisted of three balanced samples of 308 students of the second degree of elementary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gg3t4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Preference učebních stylů podle převažujících druhů inteligence u vysokoškolských studentů s různým studijním zaměřením
Michala Klasová -
Spokojenost se vzděláváním na příkladech kurzů v akceleračním programu
Radka Lžičařová -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Accommodating learning styles in EFL coursebooks for YL
Květa Šímová -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
The use of learning styles in ELT
Anastasia Smirnova -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská