Analysis of Consumer Decision Making Process – Bc. Petra Škudrnová
Bc. Petra Škudrnová
Diplomová práce
Analysis of Consumer Decision Making Process
Analysis of Consumer Decision Making Process
Anotace:
Práce se zabývá analýzou rozhodovacího procesu spotřebitele. Teoretická část diplomové práce obsahuje vysvětlení základních pojmů vztahujících se k danému tématu jako je vnímání, učení, postoje, motivace atd. V této části práce jsou podrobněji popsány jednotlivá stádia rozhodovacího procesu a vlivy, které na tento proces působí. V teoretické části práce jsou také zmíněni mobilní operátoři na Českém …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes the decision making process of the consumers. The theoretical part of thesis contains explanations of basic terms related to the topic such as perception, learning, attitude, motivation etc. The thesis describes in detail the various stages of the decision making process and influences that act on this process. The theoretical part also mentioned mobile operators on the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u6oql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Xiaoqiu Yue -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel