Analysis of Consumer Decision Making Process – Bc. Petra Škudrnová
Bc. Petra Škudrnová
Diplomová práce
Analysis of Consumer Decision Making Process
Analysis of Consumer Decision Making Process
Anotace:
Práce se zabývá analýzou rozhodovacího procesu spotřebitele. Teoretická část diplomové práce obsahuje vysvětlení základních pojmů vztahujících se k danému tématu jako je vnímání, učení, postoje, motivace atd. V této části práce jsou podrobněji popsány jednotlivá stádia rozhodovacího procesu a vlivy, které na tento proces působí. V teoretické části práce jsou také zmíněni mobilní operátoři na Českém …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes the decision making process of the consumers. The theoretical part of thesis contains explanations of basic terms related to the topic such as perception, learning, attitude, motivation etc. The thesis describes in detail the various stages of the decision making process and influences that act on this process. The theoretical part also mentioned mobile operators on the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u6oql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Ing. Miloš Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva