Podvádění očima středoškolských učitelů – Mgr. Andrea Cibulková
Mgr. Andrea Cibulková
Bakalářská práce
Podvádění očima středoškolských učitelů
Cheating from the perspective of high school teachers
Anotace:
Práce se zabývá problematikou školního podvádění z perspektivy učitelů středních škol. Shrnuje základní poznatky o jevu podvádění, o jeho sociálně psychologických, pedagogických a etických aspektech. Na tyto poznatky navazuje vlastním kvalitativním výzkumným šetřením realizovaným technikou polostrukturovaných rozhovorů se šesti učiteli středních škol.Abstract:
This thesis is focused on the issue of school cheating from the perspective of high school teachers. It summarizes the findings of the phenomenon of cheating on its socio-psychological, pedagogical and ethical aspects. Based on these knowledges it performs its own qualitative research survey conducted by technique of semi-structured interview with six high school teachers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aktbi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
Czech high school students' foreign language anxiety and its impact on their English oral examination performance
Jan Plachý -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková